понедељак, 14. септембар 2015.

Vitamini za kosu, kozu i nokte

Ukoliko vam se noktu listaju, lome ili su vam se na povrsini nokta pojavile bele mrlje to pokazuje da vam u organizmu nedostaju odredjeni vitamini. Merz Spezial tabletice jesu dodatak ishrani koji ce pomoci ne samo vasim noktima vec i kosi i kozi. Ja sam ove tablete koristila 3 meseca jer sam imala i problema sa opadanjem kose. I vise sam nego zadovoljna ovim tableticama.

 http://merz-spezial.rs/products/merz_spezial_dragees.php 

Na ovom linku se nalaze sve informacije koje treba da znate. Detaljnije je opisano sta ove tablete cine vasim notkima, kozi i kosi. Ja sam  primetila da mi je od njih kosa sjajnija, dlaka deblja, a nokti jaci i sjajniji. Koriste se najmanje 3 meseca 2 puta godisnje. Moja topla preporuka.




Нема коментара:

Постави коментар