недеља, 13. септембар 2015.

Glina za kosu

Ukoliko imate problema sa kosom koja se brzo masti, imate perut i kosa vam opada toplo vam preporucujem  glinu za kosu. Ovo je potpuno prirodan preparat koji u svom sastavu ima glinu, ekstrate bilja, vodu i vitamine C i E. Nacin koriscenja je sasvim jednostavan: glinu nanesete na kozu glave i ostavite da odstoji najmanje 2 sata. Najbolje bi bilo, kada bi mogli, da prespavate sa glinom jer nocu svaki preparat bolje deluje. Posto prespavate ujutru je isperite vodom a zatim kosu operite samponom koji inace koristite. Ukoliko imate problema sa alopecijom na odredjenim delovima glave, glinu mozete nanositi samo na te delove. Korsti se jednom do dva puta nedeljno. Ono sto sam ja primetila, koristeci ovu glinu, jeste to da mi je posle pranja kose koza glave cista i bela. Kosa mi je jaca i izgleda gusce posle pranja. Ako imate problema sa opadanjem kose glina je vas saveznik. Kada je koza glave cista svaki preparat (npr. ampula) ce bolje delovati i koren dlake nece biti opterecen i moci ce da dise.  Ja je koristim vec godinu dana i zadovoljna sam dejstvom. U kutijici se nalazi detaljnije uputstvo za upotrebu.
Kupuje se u svakoj zdravoj hrani i kosta 300 dinara. Cena je vise nego pristupacna i vredi probati.




Molim vas da se, posto procitate ovaj post, registrujete bespatno na mog blog. Na njemu mozete da procitate jos korisnih saveta. 

Нема коментара:

Постави коментар