уторак, 22. септембар 2015.

Sampon za tanku kosu i kosu koja se brzo msati

Ova dva problema (tanka kosa i brzo mascenje) usko su povezani i gotovo da jedno bez drugog ne mogu. Vec posle drugog dana kosa je slepljena i izgleda bezivotno. Razlog tome je visak sebuma koji se luci. Posto sam probala razne sampone mogu slobodno da kazem da resenja za ovaj problema nema i ako postoji nije sampon jer kosu treba dubinski ocititi ali i nahraniti. Onda treba objasniti cemu sluzi sampon? Sampon je sredstvo kojim odrzavamo higijenu i nista vise od toga. To znaci da sampon ne moze biti zamena za maske ili regenrator. 2 u 1 sampon ne vrsi funkciju naznacenu na pakovanu. Samponom, dakle, samo peremo kosu kao sto lice umivamo gelom za  pranje lica.
Medjutim, vazno je da izaberemo i pravi sampon  namenjen tipu nase kose.
 Ukoliko nam se kosa brzo masti treba pronaci sampon koji je blag a dobro cisti kozu glave. Moja preporuka je VIchy Dercos sampon koji je namenjen osetljivoj kozi glave i kosi koja se brzo masti.
Imaju oni razne sampone upravo namenjene tom problemu, tako da se detaljnije mozete informisati u apoteci.



Medjutim, kako smo vec rekli, sampon je samo osnovno sredstvo za higijenu. Desava se da se sebum toliko nakupi da se pore na kozi glave zapuse i da onda dlaka ne moze da raste na tom mestu. Zato je potrebno uraditi dubinsko ciscenje kose. 

http://mirjanakrtolica.blogspot.rs/2015/09/glina-za-kosu.html 

Na ovom linku mozete se vise informisati o glini za kosu koja nam upravo pomaze u tome da kozu glave temeljno ocistimo od masnoce. 

Ja koristim i sampon Vichy Dercos Neogenic, jer mi kosa pored toga sto se brzo masti i opada. O problemu opadanja kose sam vec pisala na svom blogu i ovo je link na kome mozete da pronadjete  taj tekst. 

http://mirjanakrtolica.blogspot.rs/2015/09/opadanje-kosa-motivacioni-tekst.html

Ono sto sam je primetila jeste to da ovaj sampon daje izvesnu gustinu kosi i kosa posle pranja ima vise volumena i lako se rascesljava.

Jos nesto sto mozemo da uradimo za nasu kosu, koja je tanka i brzo se masti, jeste da kosu ispiramo cajevima, Da se ne bih ponavljala ovo je link na kome mozete procitati i o tome.

http://mirjanakrtolica.blogspot.rs/2015/09/jacanje-kose-pomocu-cajeva.html

Ja ne korstim regenrator  jer mi on slepi samo jos vise slepi kosu. Jednom nedeljno stavljam Balea masku za kosu i to je sasvim dovoljno da se moja kosa nahrani. Nemam problema sa rasceljavanjem dok koristim ova dva Vichy sampona.

Ukoliko vi koristite neki sampon koji pomaze tankoj i masnoj kosi neka ostavi komentar kako bi svoje iskutvo podelio s nama. 

Molim vas da se, posto procitate ovaj post, registrujete bespatno na mog blog. Na njemu mozete da procitate jos korisnih saveta


Нема коментара:

Постави коментар