петак, 18. септембар 2015.

Resite se isusene koze lica

Desava se da vam se lice ili samo odredjeni delovi lica isuse. Uzrok tome mogu biti neadekvatna kozmetika, preterano sminkanje ili vremenske promene.

Kozu lica treba nahraniti i vratiti joj sveznu. Meni se cesto desava da mi se, zbog klimatskih promena, jagodice na licu isuse i pocnu da se perutaju. To izgleda jako ruzno, javi mi se i crvenilo.

Najpre prekinite da koriste pene za pranje lica jer one samo jos vise doprinose da vam se koza osusi. Koristite gelove namenjene osetljivoj kozi lica.

Moji predlozi za resenje problema suve koze lica jesu: umivanje cajem, piling i hidratantna krema.

Posto ujutru operete lice gelom za pranje (moj predlog La Roche) umijte se i prohladjenim cajem od kalmilice. Ne brisite se peskirom, nego pustite da koze upije caj. Zatim namazite hidratantu kremu.
 Moj predlog je Vichy Aqualia thermal. Postoji za suvu i mesovitu kozu. Obe kreme snazno hidriraju kozu lica.




Isto ovo uradite i uvece, a uvece mozete namazati umesto kreme Aqualia thermal serum. Tokom noci ce dobro nahraniti kozu i ona ce ujutru izgledati sveze.
Citava ta kolekcije je jako dobra za isusenu kozu lica i u sebi sadrzi termalnu vodu koja je poznata po tome da umirije i obnavlja kozu. 




Toplo vam preporucujem da se informisete o celoj liniji.

Predlazem i piling Vichy za osetljivu kozu lica o kome sam pisala vec u jednom svom blogu. Jednom nedeljno uradite piling i posle toga, naravno, namazite i Aqualia kremu.


Veoma brzo cete primetiti promene. Meni je jako pomogla ova krema kada mi se prosle godine koza isusila zbog vremenskih promena. Zatezala me je, bolela, stalno se perutalai zato vam je toplo preporucujem ukoliko imate slicne probleme.

Sada ne mogu da se setim tacne cene ali znam da je bila oko 2000 dinara. Proverite u apoteci.


Molim vas da se, posto procitate ovaj post, registrujete bespatno na mog blog. Na njemu mozete da procitate jos korisnih saveta.

Нема коментара:

Постави коментар