понедељак, 14. септембар 2015.

Opadanje kosa - Motivacioni tekst

Opadanje kose je nesto strasno sto moze da se desi jednoj zeni. Cak su bore, strije i celulit manje stresna promena za jednu zenu. Kosa je kruna na glavi svake zene a kada ta kruna pocne da gubi sjaj, kada pocne da nam ostaje po jastuku, rukama, u ceslju zena najpre izgubi samopouzdanje. Ima li neceg goreg od toga da izgubite samopozudanje? Tada nemate drugog izbora nego da pocnete da se borite sa ovim problemom.

Postoji vise vrsta opadanja kose u zavisnosti od njenog uzroka. Kosa moze da opada tokom promene godisnjeg doba (najcesce u prolece i jesen), od stresa, zdravstvenih problema (stitna zlezda), nepravilne ishrane. pusenja, alkohola, uzimanja odredjenih lekova kao i hemoterapije ali opadanje moze biti i genetski uslovljeno. To je mozda i najgori razlog da vam opada kosa jer se sa genetikom tesko bori.

I sta radimo kada pocne da nam kosa opada intenzivno i primetimo da nije vise gusta kao pre? Odemo lekaru, dermatologu. To sam isto i ja uradila. Doktorka mi je prepisala Minoxidil koji sam nanosila i neki sampon, sada zaista ne mogu da se setim koji. Pozitivnog efekta nije bilo, cak sam primetila da mi kosa jos vise opada. Ona nije bila zainteresovana i ubedjivala me je da ce to prestati samo od sebe.

Ja nisam imala nameru da sedim skrstenih ruku i cekam da se to samo "popravi". Krenula sam dalje.
Ono sto treba da znate kada krenete u borbu sa opadanjem kose jeste da 90 posto proizvoda koji se reklamiraju nemaju efekta. Ja sam isprobala razne sampone, ampule i nista mi nije pomoglo. Onda izgubite pored samopouzdanja i nadu. Na redu su skupi kozmeticki tretmani u kozmetickim salonima koji imaju bombasticnu reklamu. Ne bih to da duze komentarisem. U svakom slucaju ne pomaze a kose je sve manje.
Samopouzdanja vise nemate. Osecate kako svi vide to mesto gde vam je opala kosa ili da drugi primecuju da se ona proredila.

Ono sto sam ja dalje uradila, bila je prirodna kozmetika i sampon na bazi belog luka koji sam dugo izbegavala. Kao sto Njegos kaze: "Ko se topi, hvata se za pjenu", tako sam i ja pocela da koristim sampon koji sam kupila u zdravoj hrani. Miris mozete da zamislite kakav je. Ja sam plakala dok sam prala kosu tim samponom. Posle pranja nije mi kosa toliko smrdela koliko ruke, celo telo cak i zadah. Da je pomogao makar nego ni to. Sampon je previse blag i nije bio u stanju da kosu lepo opere. Cak sam koristila i neki drugi kojim bih najpre oprala pa zatim ovim od belog luka. Nije mi pomoglo.

 Zatim sam koristila neki prirodni, takodje iz zdrave hrane. Zakljucak je bio isti: previse blag sampon koji ne pomaze mom problemu.

Onda sam videla reklamu za Vichy Dercos Neogenic ampule. Bez ikakve nade da ce mi zaista kosa ponovo porasti, kupila sam prvu kutuju (28 ampula), kao i sampon Dercos Negoenic, ali i Antipeliculare sensitive, jer se Neogenic koristio samo 2 puta nedeljno za pranje, a ja perem 3 puta. Imala sam tada i neki svrab pa mi je ovaj drugi sampon pomogao, Posle samo 15 dana, moja kosa je izgledala savrseno!!! Tretman se koristi 3 meseca. Medjutim, tokom ta 3 meseca bilo je perioda kada mi je kosa ponovo intenzivno opadala. U svakom slucjau bila sam prezadovoljna ucinkom. Cak je pocela i nova kosa da mi raste, Kada sam to uocila pocela sam da placem od srece.


Drzi vodu dok majstori ne odu! Posle par meseci isto je bilo. Tretman treba raditi 2 puta godisnje, tako da sam ja posle 3, 3 i po meseca ponovila. Nista mi nije pomoglo. Mislila sam, mozda mi se koza prezasitila tog proizvoda i napravicu vecu pauzu.

Posle 4 i po meseca, skoro 5 meseci ponovila sam ovaj tretman. Ostalo mi je jos nekih 20 ampula. Cekam da zavrsim tretman pa cu sa vama podeliti iskustvo. Opada, ali... Mozda bi bilo gore da ih ne koristim uopste. Jos uvek cekam onaj vau efekat prvog tretmana.

Ja sam na blogu pisala o glini i cajevima i smatram to osnovom. Ukoliko vas zanima mozete da procitate o tome. Glinu nanosim jednom nedeljno da bi mi koza glave bila cista i da bi ampula koju nanosim bolje delovala. Cajevima ispiram kosu i mislim da mi oni dosta pomazu.

Tu mozete da procitate i o tretmanu kose kod kuce. Priznajem da ga ne radim svake nedelje ali 2 do 3 puta mesecno. Kvalitet kose mi se popravi od tih maski.

O problemu opadanja kose bice dosta postova na mom blogu. To je sada jedna od stvari koja me zaokupira i koja mi jako smeta. .

Znam da ima puno vas koji se bore sa istim problemom. Ono sto ja mogu da vam kazem jeste da nikako ne odustajete. Najpre pokusajte da shvatite koji je razlog opadanja vase kose. Uradite krvnu sliku i proverite rad stitne zlezde.

Postoje neke stvari koje mozete da uradite za pocetak. Ukoliko se farbate, pusite, pijete alkohol prekinite s tim kosa ce vam biti zahvalna. Najpre je skratite jer ce vam  manje opadati. Unosite dosta vode u organizam i pokusajte da ojacete jos vise vas imuni sistem. Najpre mislim na vitamine za kosu. Kompleks vitamina B mozete za pocetak da pijete, a ukoliko je problem mnogo ozbiljniji mozete da uzimate Merz Special vitamine za kosu, kozu i nokte. I o tome sam pisala na svom blogu. Aloja Vera je takodje  dobra za vas imuni sistem pa samim tim i za vasu kosu. Pocnite sa cajevima, glinom. Ukoliko vam to ne pomogne probajte Vichy Neogenic. Meni je stvarno prvi put pomogao mnogo. Cekam nove dlake. :) Za jedno 20 dana podelicu sa vama iskustvo.


Molim sve one koji imaju neki preparat koji im je pomogao u borbi protiv opadanja kose da podele sa svima nama tako sto ce ostaviti u komentaru naziv istog.

Molim vas da se, posto procitate ovaj post, registrujete bespatno na mog blog. Na njemu mozete da procitate jos korisnih saveta.


Нема коментара:

Постави коментар